Dažniausiai užduodami klausimai
APIE BEŽA FAMILIA
Kur galėčiau rasti jūsų fizinę parduotuvę?
Sporto g. 8-77, Vilnius.
Ar produktai, kuriais prekiaujate yra originalūs?
Beža internetinėje parduotuvėje rasite tik originalių prekinių ženklų produkciją.
Kaip galėčiau sužinoti apie jūsų nuolaidas ir specialius pasiūlymus?
Norėdami sužinoti apie naujausias nuolaidas ir pasiūlymus, prenumeruokite mūsų naujienlaiškį. Tai galite padaryti mūsų internetinės svetainės apatinėje skiltyje „Naujienlaiškis“ įvedę savo el. pašto adresą ir paspaudę „Prenumeruoti“.
Ar siūlote nuolaidas pirmą kartą perkantiems klientams?
Taip, prenumeruodami mūsų naujienlaiškį, gausite 10% nuolaidą pirmajam apsipirkimui.
APIE PRODUKTUS
Kuo jūsų produktai skiriasi nuo kitų rinkoje esančių?
Mūsų produktai išsiskiria aukščiausios kokybės inovatyvia sudėtimi, kuri buvo sukurta ir ištobulinta Japonijoje – šalyje, garsėjančioje pažangiomis grožio ir sveikatos technologijomis. Kiekvienas mūsų siūlomas produktas jungia tradicines Rytų filosofijas su moderniausiais moksliniais atradimais, todėl pasižymi unikaliu poveikiu ir efektyvumu, kurio nerasite tarp įprastų rinkoje esančių priemonių.
Ar jūsų produktai yra testuojami su gyvūnais?
Netestuojami.
Ar jūsų produktai draugiški aplinkai?
Taip – Cocopalm plaukų priežiūros linija, yra draugiška aplinkai. Pakuotės pagamintos iš perdirbamų medžiagų, o papildymų sistema leidžia papildyti buteliukus, taip mažinant atliekų kiekį.
Ar produktai yra tinkami veganams?
Turime rankų kremų, kurie tinka veganams. Spa Treatment Hand Balm.
Ar jūsų produktai turi galiojimo laiką? Kaip jį sužinoti?
Taip, mūsų produktai turi galiojimo laiką. Norėdami sužinoti konkretaus produkto galiojimo datą, peržiūrėkite informaciją ant pakuotės.
Kuo išskirtinis Hokkaido kolagenas?
Hokkaido Collagen Premium yra gaminamas Japonijoje, vadovaujantis griežtais kokybės kontrolės standartais. Japonijos asociacijos (Japan Health and Nutrition Food Association (JHNFA)) suteiktas Geros Gamybos Praktikos (GMP) sertifikatas 167-B01-02, garantuojantis produkto gamybos saugumą. Japonai panaudojo patentuotą fermentinės hidrolizės technologiją, kuri padėjo sukurti unikalų-termiškai neapdorotą, ir hidrolizuotą - suskaidytą į mažesnių peptidų ir jų grandinių, kolageną. Tokį biologiškai prieinamą jūrinės kilmės kolageną organizmas lengvai pasisavina.
Kaip galiu susisiekti su jumis, jei turiu papildomų klausimų?
Susisiekite su mumis telefonu +370 655 59770 arba el. paštu administracija@beza.lt.
APSIPIRKIMAS
Kaip apsipirkti Jūsų parduotuvėje?
Susidėkite prekes į krepšelį. Spauskite viršuje esančia ikoną „Krepšelis“ arba „Peržiūrėti krepšelį“, „Pirkti“. Galite pirkti kaip svečias, kaip registruotas vartotojas. Pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą ir spauskite „Sumokėti“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti užsakymo patvirtinimą. Jeigu negavote, susisiekite el. paštu administracija@beza.lt
Ar galiu iš krepšelio pašalinti prekes?
Taip. Krepšelyje prie produkto pavadinimo spauskite mygtuką „Ištrinti“.
Ar galiu apsipirkti be paskyros?
Taip. Jūs galite įsigyti prekes kaip svečias.
Kaip anuliuoti ar koreguoti prekių užsakymą?
Norėdami koreguoti ar atšaukti atliktą užsakymą susisiekite telefonu +370 655 59770 arba el. paštu administracija@beza.lt. Būtinai nurodykite užsakymo numerį ir vardą bei pavardę.
Kada prekė .. bus prekyboje?
Norint gauti tikslesnę informaciją apie mūsų platinamų prekinių ženklų produkciją, rašykite mums el. paštu administracija@beza.lt.
Kaip sužinoti, kad pirkimas buvo sėkmingas?
Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į „Spam/Junk“ aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate patvirtinimo – susisiekite telefonu +370 655 59770 arba el. paštu administracija@beza.lt.
UŽSAKYMAS
Negavau užsakymą patvirtinančio laiško?
Prašome susisiekite su mumis el. paštu administracija@beza.lt
Užsakyme nurodžiau neteisingą telefono numerį, ar galiu pakeisti?
Nurodžius neteisingą telefono numerį, kurjeris negalės su Jumis susisiekti dėl pristatymo, o jeigu pasirinkote atsiėmimą terminale – negausite SMS žinutės su durelių kodu. Pamačius klaidą susisiekite su mumis nedelsiant ir mes išspręsime šią problemą.
Gavau ne tas prekes, ką daryti?
Jeigu esate įsitikinęs(-usi), jog gautos prekės yra ne jūsų, tuomet susisiekite su mumis telefonu +370 655 59770 arba el. paštu administracija@beza.lt.
Gavau siuntinį, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?
Jeigu gautame siuntinyje trūksta jūsų užsakytos prekės, tuomet susisiekite su mumis telefonu +370 655 59770 arba el. paštu administracija@beza.lt.
Gavau užsakymą, tačiau prekė(-s) pažeista(-os), ką daryti?
Jeigu gautos prekės yra brokuotos, tuomet susisiekite su mumis telefonu +370 655 59770 arba el. paštu administracija@beza.lt.
PRISTATYMAS
Per kiek laiko užsakymas yra pristatomas?
Pristatymo terminas priklauso nuo pasirinkto užsakymo būdo. Tačiau visus užsakymus stengiamės išsiųsti kuo greičiau, todėl didžioji dauguma užsakymų atkeliauja jau kitą darbo dieną.
Kodėl dar negavau savo siuntinio?
Dažniausiai prekės klientus pasiekia per 1-3 darbo dienas, akcijų metu užsakymų vykdymas gali užtrukti. Norėdami pasiteirauti dėl savo prekių, susisiekite su mumis telefonu +370 655 59770 arba el. paštu administracija@beza.lt.
Ar galiu atsiimti prekes pats?
Taip. Mūsų parduotuvėje adresu Sporto g. 8-77, Vilnius.
DOVANŲ KUPONAI
Kaip aš galiu panaudoti dovanų kuponą?
Žingsnyje „Apmokėjimas" dovanų kupono numerį įveskite laukelyje „Dovanų kuponas arba nuolaidos kodas“, nepamirškite paspausti „Taikyti“.
Ar galiu panaudoti 2 dovanų kuponus vienu metu?
Galima pritaikyti tik vieną dovanų kuponą, įvedus kodą nepamirškite paspausti „Taikyti“.
Jeigu padariau užsakymą, bet pamiršau panaudoti dovanų kupono kodą?
Jeigu atlikote užsakymą ir pamiršote įvesti dovanų kupono kodą susisiekite el. paštu administracija@beza.lt
NUOLAIDŲ KODAI
Kaip aš galiu panaudoti nuolaidos kodą?
Nuolaidą pirkinių krepšeliui galite pritaikyti įvedę jos kodą į laukelį „ Dovanų kuponas arba nuolaidos kodas “, nepamirškite paspausti „Taikyti“.
Ar galiu panaudoti 2 nuolaidos kodus vienu metu?
Galima pritaikyti tik vieną nuolaidos kodą, nepamirškite paspausti „Taikyti“.
Ar siūlote nuolaidas pirmą kartą perkantiems klientams?
Taip, prenumeruodami mūsų naujienlaiškį, gausite 10% nuolaidą pirmajam apsipirkimui.