Menu
Menu

Bezmaksas piegāde Lietuvā ar kodu FREE2020

KOKĮ KOLAGENĄ PASIRINKTI?

Kodėl reikia vartoti kolageną?

Kolagenas svarbus sveikatai ir odos elastingumui, o taip pat plaukų, nagų ir kaulų sveikatai. Nuo 25 metų organizmo gebėjimas pačiam gaminti kolageną silpnėja, todėl ekspertai siūlo jį vartoti papildomai.

Fibroblastų efektyvumo išsaugojimas ir prevencinis kolageno gamybos skatinimas yra adekvati senėjimo profilaktikos strategija.

Kaulai ir sveiki sąnariai. Kolagenas – veiksminga medžiaga, kuri ne tik palaiko tinkamą sąnarių būklę, bet ir sumažina riziką pabloginti jų būklę.

Sveika oda. Stimuliuoja kolageno gamybą keldamas arba išsaugodamas tonusą, odos elastingumą ir stangrumą, juk perkopus 25-metį kolageno gamyba odoje kasmet sumažėja.

Sumažėjusi rizika. Kolagenas gerina kraujotaką, sumažina antrojo tipo cukrinio diabeto riziką.

Be papildomų kilogramų. Kolagenas gali padėti jums numesti kelis kilogramus padidinęs metabolizmą. O kolageno komponentas, vadinamas glicinu, padės pernešti cukrų į jūsų audinius suteikdamas jiems energijos.

Virškinimas. Kolagenas gali palengvinti virškinimo sutrikimus, ypač esant padidintam žarnyno pralaidumo sindromui.

Naujos pergalės be nereikalingų traumų. Kai kuriuose sportiniuose papilduose taip pat naudojamas kolagenas. Jis būtinas tam, kad padidintų ištvermingumą ir raumenų masę. Vartodami papildus su kolagenu jūs ne tik galite sumažinti traumų riziką, bet ir laiku suteikti sąnariams pastiprinimą.

Hormoninis balansas. Kadangi baltymai gali atkurti hormonų balansą, papildžius dietą kolagenu galima palankiai paveikti hormoninį foną.

Miego kokybės gerinimas. Papildžius racioną kolagenu galima pagerinti miego kokybę ir apsisaugoti nuo dieninio mieguistumo.

Kokį kolageną geriau vartoti?

Kas yra hidrolizuotas kolagenas?

Hidrolizuotas kolagenas gaunamas fermentinės hidrolizės (fermentinis skaidymas rūgščiose arba šarminėse terpėse esant tam tikrai temperatūrai) būdu. Jo sudėtyje yra mažos molekulinės masės aminorūgščių ir polipeptidų, kurie geriau įsisavinami žmogaus organizme. Patekusios į kraują aminorūgštys susikaupia jungiamuosiuose audiniuose ir ląstelėse ir gali tapti „statybine“ medžiaga, kai vyksta šių audinių matrikso biosintezė.

Sulaukus kokio amžiaus galima pradėti vartoti kolageną? %

Norint pasiekti puikiausią rezultatą geriausia vartoti kolageną nuo 20 metų. Būtent sulaukus tokio amžiaus dermos storis kasmet mažėja 1–1,7 % ir vėliau natūraliai neatkuriamas. Sulaukus 30 metų kolageno deficitas jau yra pastebimas. Geriau pasirinkti prevenciją ir užkirsti kelią kolageno trūkumui.

 

Koks kolagenas veiksmingesnis (gyvūninės, jūrinės ar augalinės kilmės)?

Gyvūninės kilmės kolagenas

Šios rūšies kolagenas gaunamas iš galvijų ir vištų kremzlių, odos ir sąnarių. Pats paprasčiausias ir labiausiai prieinamas iš visų kolageno rūšių.

  • Gerai įsisavinamas vartojant į vidų.
  • Dėl didelių molekulių blogai įsiskverbia į dermą.
  • Prieinama kaina.
  • Paprasta laikyti namuose.
  • Vartojant išoriškai gyvūninės kilmės kolagenas nelabai veiksmingas, kremas arba serumas su tokiu kolagenu nepadės atkurti jūsų organizmo kolageno audinių.

Gyvūninės kilmės kolagenas duoda gerų rezultatų vartojant jį į vidų.

Jūrinės kilmės kolagenas

Produktas, gaunamas iš žuvų ir kitų jūros gyventojų epidermio audinių. Toks baltymas laikomas veiksmingesniu nei gyvūninės kilmės, nes visiškai įsisavina per žarnyno sieneles patekdamas į organizmą. Gamybos technologijai reikia specialių aparatų ir kokybiško transportavimo. Šį kolageną reikia saugiai laikyti, būtent todėl jo kaina paprastai yra didesnė.

  • Gerai įsisavinamas vartojant į vidų.
  • Molekulė labiau panaši į žmogaus molekulę.
  • Geriau įsiskverbia per dermą.
  • Skatina savo kolageno gamybą.
  • Sudėtinga gamyba. Daug aukštesnė kaina.

Jūrinės kilmės kolagenas idealus gaminti kremus ir kosmetinius serumus, jo molekulė gerokai mažesnė nei gyvūninės kilmės kolageno ir puikiai įsiskverbia į gilius epidermio sluoksnius. Vartojant į vidų žuvų kolagenas suteikia veiksmingą atkuriamąjį poveikį sąnariams ir raiščiams, odai, dalyvauja gamindamas savo kolageną.

Augalinės kilmės kolagenas

Dar yra ir vadinamasis augalinis kolagenas, nors šis apibrėžimas nėra labai tikslus. Augalinės kilmės kolagenas – tai kviečių baltymas, gautas hidrolizės metu. Jo sudėtis labiausiai panaši į gyvūninės kilmės kolageną ir jis taip pat plačiai naudojamas kosmetikoje ir gaminant papildus.

  • Struktūra panaši į gyvūninės kilmės kolageną, bet kolagenu nepavadinsi.
  • Gerai įsisavinamas per odą.
  • Sunkiai gaminamas.
  • Labai didelė kaina. 

Kolageno tipai. Kokias problemas sprendžia kiekvienas iš jų?

1-ojo tipo kolageno yra visų tipų žmogaus audiniuose. Šis komponentas atsakingas už elastingumą, vandens balansą ir maisto medžiagų įsisavinimą. Tai kolagenas odai, kaulams ir jungiamiesiems audiniams.

2-ojo tipo kolagenas – kolagenas, skirtas sąnariams, sausgyslėms. Jis yra gydomoji ir profilaktinė priemonė gydant reumatą, artritą ir kitas ligas, uždegimus. Naudojamas ir maisto papilduose, ir kremuose.

3-iojo tipo kolagenas dar vadinamas „jaunu“ komponentu. Jis atsakingas už elastingumą, metabolizmą ir apskritai odos ląstelių (tarp jų ir plaukų, nagų) būklę.

4-ojo tipo  arba 2-asis  grynasis kolagenas – „natyvinis“ grynas kolagenas artimas žmogaus kolagenui, legviausiai pasisavinamas

Kolageno formos: skystas (geriamasis), milteliai, kapsulės. Kuris geresnis?

Tablečių (kapsulių) sudėtyje yra aktyvioji medžiaga ir papildomi komponentai, būtini gaminant ir išlaikant kompaktišką formą. Dėl šių papildomų medžiagų procentinis baltymų kiekis čia daug mažesnis, nei kitų formų kolagene. Todėl tablečių dienos porcija gali būti ir iki 6 tablečių per dieną.

Milteliai patogūs tuo, kad jų galima įberti į skystus mišinius, kokteilius ir glotnučius. Tai labiausiai prieinama ir ekonomiška preparato forma.

Geriamasis (skystas) kolagenas – tai labiausiai praturtinta preparato forma. Be baltymų, šio kolageno sudėtyje yra vitaminų ir mineralų, kurie būtinis sinteze. Kuo labiau tirpalas hidrolizuotas, tuo geriau ir paprasčiau įsisavinamas organizme.

 

Su kokiais papildais reikia vartoti kolageną, kad jį geriau įsisavintų organizmas?

Pirmiausia tai vitaminas C. Tirpus arba tablečių (kapsulių) pavidalu – bet koks adekvačios koncentracijos vitaminas C gerina kolageno įsisavinimą. Pakanka vartoti vitamino C paros normą (60 mg), kad būtų pasiektas reikiamas rezultatas.

Hormonai. Mums labai reikalingi lecitinas (cholino ir inozitolio frakcijos) ir magnis. Būtent šie elementai yra svarbiausi visų mūsų organizme vykstančių hormoninių procesų dalyviai.

Multivitaminų kompleksai. Mūsų organizmas – tai vienalytė visuma ir visi procesai, kurie jame vyksta, žinoma, susiję tarpusavy. Jeigu trūksta bent vieno elemento, sutrinka kitų elementų įsisavinimas ir sintezė, todėl minėtų kompleksų vitaminai ir mikroelementai bus kaip tik.

Silicio papildai. Kolagenas yra aminorūgščių-plytelių tiekėjas, kad būtų sintetinamas nuosavas kolagenas, o silicis stimuliuoja šį procesą ir yra jo būtinas dalyvis.

Taip pat kaip kolageno papildai populiarūs: kofermentas Q10, hialurono rūgštis.

Gliukozamino, chondroitino ir metilsulfonilmetano (MSM) kompleksas – tiems, kas nori ne tik pagerinti odos būklę, bet ir atlikti sąnarių profilaktiką.

Kam reikalingas vitaminas C, kuris įeina į skystojo kolageno sudėtį?

Jis pagerina kolageno įsisavinimą ir stimuliuoja dermoje savo kolageno gamybą.

Su kokiais priedais nerekomenduojama vartoti kolageno?

Nerekomenduojama skiesti kolageno su gėrimais, kurių sudėtyje yra baltymų, nes jie sunkina kolageno įsisavinimą.

Daugiakomponentis produktas – daugiafunkcis poveikis.

Maža molekulinė masė užtikrina, kad preparato komponentai greitai, lengvai ir visiškai įsisavins.

Skysta forma patogi ir paprasta naudoti, lengvai virškinama.

Vienkartinė 20 ml dozė – 1 ampulė preparato per parą.

Kokį kolageną geriau nusipirkti?

Kurso HSC Collagen Premium trukmė ir kaip vartoti?

Geriamas kolagenas ryte tuščiu skrandžiu, nes kai papildas patenka į virškinamąjį traktą organizmui lengviau jį atskirti nuo maisto ir suskaidyti į aminorūgštis. Jeigu biologiškai aktyvus maisto papildas vartojamas daugiau nei kartą per dieną, reikia jį gerti praėjus 4 valandoms po pastarojo valgio ir likus 30 minučių iki kito.

Suaugusiesiems – po vieną buteliuką (20 ml) per dieną arba kas antrą dieną

Minimalus kursas: 15 buteliuką (3 lizdinės pakuotės)

Rekomenduojami 3–4 kursai per metus

Internetinė parduotuvė BEZA siūlo pabandyti  japonišką skystą kolageną.

 

uzraksti komentāru

Paturiet prātā, ka pirms to ievietošanas komentāri ir jāapstiprina